İade ve Garanti Politikası

Forvv Otomasyon ve Mühendislik olarak, satış sonrası memnuniyetin en az ürün kalitesi kadar önemli olduğuna inanıyoruz. Bu nedenle iade, arıza ve değişim süreçlerini şeffaf, hızlı ve kullanıcı dostu şekilde yürütüyoruz.

Ürün elinize ulaştıktan sonra çalışmıyor, eksik ya da hasarlı olduğunu fark ettiyseniz, lütfen ürünü teslim aldığınız tarihten itibaren en geç 14 gün içinde bizimle iletişime geçin. Gönderimini yaptığınız ürünlerin kutu içeriği, aksesuarları, ambalajı ve koruma filmleri kontrol edilir. Ve ürünleriniz onarılır, birebir değişimi yapılır veya iade alınır.

Ürünün tarafımıza gönderilmesinden önce, arıza/iade/değişim formunun eksiksiz ve doğru bilgilerle doldurulması ve bu formun, ürünle birlikte kargo paketine eklenmesi gerekmektedir. Formda eksik veya yanıltıcı bilgi yer alması, ya da formun hiç eklenmemesi durumunda işlem yapılamamakta ve ürün, göndericiye iade edilmektedir.

Tarafımıza ulaşan ürünler, teknik destek birimimiz tarafından detaylı bir şekilde incelenir. Ve müşterinin beyan ettiği gibi arızalı ya da bozuk olduğu tespit edilirse, müşterinin talebine bağlı olarak aynı ürünle değişim ya da ücret iadesi sağlanır. Ancak teknik inceleme sonucunda, ürünün çalışır durumda olduğu ya da kullanıcı hatasından kaynaklı bir durum olduğu belirlenirse, müşteriye bilgilendirme yapılır ve ürün, herhangi bir işlem yapılmadan iade edilir.

Ürün iade ve değişim sürecinin sorunsuz ilerleyebilmesi adına, yukarıda belirtilen şartlara uygun şekilde gönderim yapılması gerekmektedir.

1. Ön Bilgilendirme ve Sözleşme Onayı

Web sitemiz üzerinden sipariş verdiğinizde, size sunulan ön bilgilendirme formunu ve mesafeli satış sözleşmesini elektronik ortamda kabul etmiş sayılırsınız.

2. Yasal Düzenlemeler

Satın alınan tüm ürünler, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ile Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği (RG: 27.11.2014/29188) ve ilgili diğer mevzuat hükümlerine tabidir.

3. Kargo ve Teslimat Süresi

Ürün sevkiyatına ilişkin kargo masrafları alıcıya aittir. Sipariş edilen ürün, 30 günü aşmamak kaydıyla alıcının belirttiği adrese teslim edilir. Bu süre içinde ürün teslim edilmezse, alıcı sözleşmeyi feshetme hakkına sahiptir.

4. Teslimat Şartları

Ürün, eksiksiz ve siparişte belirtilen özelliklere uygun şekilde; varsa garanti belgesi, kullanım kılavuzu ve diğer belgelerle birlikte teslim edilmek zorundadır.

5. Tedarik Edilememe Durumu

Satın alınan ürünün temin edilememesi halinde, satıcı bu durumu öğrendiği tarihten itibaren 3 gün içinde alıcıya yazılı olarak bildirmekle yükümlüdür. En geç 14 gün içinde ürün bedelinin tamamı alıcıya iade edilmelidir.

6. Ürün İade Şartları

6.1 İade Süresi

Ürün teslimatından itibaren 14 gün içerisinde iade veya değişim talebinde bulunabilirsiniz. Bu sürenin aşılması halinde iade veya değişim işlemi yapılamaz.

6.2 İade Adresi

Forvv Otomasyon ve Mühendislik Sanayi ve Ticaret Ltd. Şti. Maltepe Mah., Maltepe Sk. No:55/1 Blok Kat: 5 Daire: 1, İş Merkezi Maltepe / İstanbul

6.3 Kargo Ücreti

İade gönderilerinde kargo ücreti alınmaz. Ücretsiz olarak gönderim yapılabilir.

6.4 Kampanyalı Ürünler

İade edilen ürün ile birlikte, promosyon veya kampanya kapsamında gönderilen ürünler de eksiksiz olarak iade edilmelidir. Aksi halde iade süreci tamamlanmaz.

6.5 Bildirim Zorunluluğu

Ürün iadesinden önce info@forvv.com.tr adresine e-posta ile bilgi verilmesi gerekmektedir.

7. Cayma Hakkı

  • ALICI, ürün tesliminden itibaren 14 gün içinde hiçbir gerekçe göstermeksizin cayma hakkını kullanabilir. Cayma bildirimi, e-posta, iadeli taahhütlü posta veya faks yoluyla yapılmalıdır. Ve ürünün işbu sözleşmede düzenlenen “Cayma Hakkı Kullanılamayacak Ürünler” hükümleri çerçevesinde kullanılmamış olması şarttır.
  • Cayma hakkının kullanılması nedeniyle SATICI tarafından düzenlenen kampanya limit tutarının altına düşülmesi halinde kampanya kapsamında faydalanılan indirim miktarı iptal edilir.
  • Cayma hakkının kullanıldığı durumlarda kargonuzu anlaşmalı olduğumuz PTT kargo (Anlaşma kodu: -) ile gönderimini yapabilirsiniz. Anlaşmamız olmayan kargo firmaları ile gönderilen iadenin kargo ücreti göndericiye aittir. Diğer kargo şirketleri ile gönderimde aşağıdaki adrese gönderim yapabilirsiniz. Kargo ile gönderim yapılan ürünlerin tarafımıza ulaşana kadar sorumluluğu göndericiye aittir.
  • Şirket Unvanı: Forvv Otomasyon ve Mühendislik San. Tic. Ltd. Şti.
  • Adres: 
  • E-posta: info@forvv.com.tr
  • Telefon: 
  • Faks: 
  • Cayma bildirimi satıcıya ulaştıktan sonra:
  • 10 gün içinde ürün bedeli ve varsa ek ödemeler iade edilir. 20 gün içinde ürün geri alınır. ALICI’nın kusurundan kaynaklı değer azalmasında, satıcı zararını tahsil edebilir.
  • 3. kişiye veya ALICI’ ya teslim edilen ürünün faturası, (İade edilmek istenen ürünün faturası kurumsal ise, iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri İADE FATURASI kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktır.)
  • İade formu, İade edilecek ürünlerin kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir.
  • İade ya da değişim işlemi başlatmak için, gönderimini yaptığınız ürünlerin yanında arıza/iade/değişim formu bulunması gerekmektedir. Bulunmadığı takdirde ya da form üzerindeki zorunlu alanların eksik veya yanlış bilgi içermesi durumunda ürünlerin iade/değişimi mümkün değildir, ve ürünler size geri gönderilebilir.
  • Formun ürün kutusunun içine mutlaka eklenmesi zorunludur.

8. Cayma Hakkı Kullanılamayacak Ürünler

  • ALICI’nın isteği veya açıkça kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan ve geri gönderilmeye müsait olmayan, iç giyim alt parçaları, mayo ve bikini altları, makyaj malzemeleri, tek kullanımlık ürünler, –
  • Çabuk bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan mallar,
  • ALICI’ya teslim edilmesinin ardından ALICI tarafından ambalajı açıldığı takdirde iade edilmesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan ürünler,
  • Teslim edildikten sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan ürünler,
  • Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınlara ilişkin mallar,
  • Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayrimaddi mallar, ile ses veya görüntü kayıtlarının, kitap, dijital içerik, yazılım programlarının, veri kaydedebilme ve veri depolama cihazlarının, bilgisayar sarf malzemelerinin, ambalajının ALICI tarafından açılmış olması halinde iadesi Yönetmelik gereği mümkün değildir.
  • Kozmetik ve kişisel bakım ürünleri, iç giyim ürünleri, mayo ve bikini ambalajları açılmamış, denenmemiş, bozulmamış ve kullanılmamış olmalıdır.
  • Kitaplar, kopyalanabilir yazılım ve programlar, DVD, VCD, CD, kasetler ile kırtasiye sarf malzemeleri (toner, kartuş, şerit vb.) yalnızca ambalajları açılmamış ve kullanılmamışsa iade edilebilir.

Garanti Kapsamı ve Süreci

Garanti kapsamında yer alan ürünlerde arıza veya teknik servis ihtiyacı doğması halinde, sürecin sağlıklı ilerleyebilmesi için tarafımıza ön bilgilendirme yapılması gerekmektedir. Bu bilgilendirmeyi, yaşadığınız sorunun detaylarını içeren bir e-posta ile info@forvv.com.tr adresine iletebilirsiniz. Tarafımıza ulaşan bilgi doğrultusunda, sizin adınıza ilgili tedarikçi ya da üretici firma ile iletişime geçilerek süreç başlatılır.

Ürünü tarafımıza gönderirken, eksiksiz şekilde doldurulmuş Arıza/İade/Değişim Formu ile birlikte göndermeniz zorunludur. FORVV teknik ekibi tarafından ön incelemesi yapılan ürün, servis işlemleri için ilgili firmaya ulaştırılır. Gerekli tamirat veya değişim işlemleri tamamlandıktan sonra, ürün yeniden size gönderilir. Arıza/iade/Değişim Formu indir

Eğer teknik servis tarafından ürün için bir onarım ücreti belirlenirse, işlem öncesinde tarafınıza bilgi verilir ve onayınız alınır. Onayınız doğrultusunda tamirat gerçekleştirilir; ürünün tarafınıza sevkiyatı ise ilgili servis ücretinin ödenmesini takiben yapılır.

Bazı ürünler, üretici firma tarafından sağlanan garanti kapsamında özel kullanım koşullarına tabidir. Bu gibi ürünlerde, ürünle birlikte gelen kullanım kılavuzuna, ambalaj üzerindeki uyarılara veya üretici web sitesinde yer alan bilgilere uygun kullanım sağlandığı halde arıza oluşursa, ürün doğrudan yenisiyle değiştirilebilir.

Sürecin hızlı ve sorunsuz ilerleyebilmesi için her adımda bize ulaşarak destek alabilirsiniz.

Garanti Koşulları

Garanti süresi teslim tarihinden itibaren 2 yıldır. Ürün tüm parçalarıyla garanti kapsamındadır. Ayıplı mal durumunda: 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’un 11. maddesi uyarınca kullanıcı şu haklara sahiptir: Sözleşmeden dönme İndirim isteme Ücretsiz onarım Değişim talep etme hakları vardır. Onarım süresi 20 iş gününü geçemez. 10 iş gününde arıza giderilmezse geçici ürün tahsis edilir. Kullanım hatası arızaları garanti dışındadır. Tüketici; Tüketici Hakem Heyeti veya Mahkemeye başvurabilir. Garanti belgesi verilmemesi halinde Ticaret Bakanlığı’na başvuru yapılabilir. Değişen ürünün garanti süresi, ilk ürünün kalan süresi kadardır. Onarım süresi garanti süresine eklenir. Veri kayıplarından teknik servis sorumlu değildir.

Tüketici onarım talep ederse; satıcı, işçilik, yedek parça veya benzeri hiçbir ücret talep etmeksizin onarımı yapmak ya da yaptırmakla yükümlüdür. Bu hak üreticiye veya ithalatçıya karşı da kullanılabilir. Tüm taraflar (satıcı, üretici, ithalatçı) bu yükümlülükten müteselsilen sorumludur.

Aşağıdaki durumlarda tüketici, ürünün bedel iadesini, ayıp oranında bedel indirimini veya değişimini talep edebilir: Garanti süresi içinde ürün tekrar arızalanırsa, Onarım için belirlenen azami süre aşılırsa, Yetkili servis, satıcı, üretici veya ithalatçı ürünün tamirinin mümkün olmadığını raporla tespit ederse. Bu talepler satıcı tarafından reddedilemez. Yerine getirilmediği takdirde tüm taraflar müteselsilen sorumludur.

Tamir süresi 20 iş gününü geçemez. Süre; garanti içinde ise ürünün yetkili servise teslimiyle, garanti dışında ise servise bırakılmasıyla başlar. Arıza 10 iş günü içinde giderilemezse, üretici/ithalatçı geçici olarak benzer bir ürünü tüketiciye tahsis etmek zorundadır. Bu sürede geçen günler, ürünün kalan garanti süresine eklenir.

Ürünün kullanım kılavuzuna aykırı kullanılması sonucu oluşan arızalar garanti kapsamı dışındadır.

Yetkisiz Kredi Kartı Kullanımı

Ürün teslim edildikten sonra, alıcının ödeme yaptığı kredi kartının yetkisiz kişiler tarafından haksız olarak kullanıldığı tespit edilirse ve satılan ürün bedeli ilgili banka veya finans kuruluşu tarafından Satıcı’ya ödenmez ise, Alıcı, sözleşme konusu ürünü 3 gün içerisinde nakliye gideri SATICI’ya ait olacak şekilde SATICI’ya iade etmek zorundadır.

Mücbir Sebepler

Satıcı’nın öngöremeyeceği mücbir sebepler oluşursa ve ürün süresinde teslim edilemez ise, durum Alıcı’ya bildirilir. Alıcı, siparişin iptalini, ürünün benzeri ile değiştirilmesini veya engel ortadan kalkana dek teslimatın ertelenmesini talep edebilir. Alıcı siparişi iptal ederse; ödemeyi nakit ile yapmış ise iptalinden itibaren 14 gün içinde kendisine nakden bu ücret ödenir. Alıcı, ödemeyi kredi kartı ile yapmış ise ve iptal ederse, bu iptalden itibaren yine 14 gün içinde ürün bedeli bankaya iade edilir, ancak bankanın alıcının hesabına 2-3 hafta içerisinde aktarması olasıdır.

Ürün Kontrol Yükümlülüğü

Alıcı, sözleşme konusu mal/hizmeti teslim almadan önce muayene edecek; ezik, kırık, ambalajı yırtılmış vb. hasarlı ve ayıplı mal/hizmeti kargo şirketinden teslim almayacaktır. Teslim alınan mal/hizmetin hasarsız ve sağlam olduğu kabul edilecektir. ALICI , Teslimden sonra mal/hizmeti özenle korunmak zorundadır. Cayma hakkı kullanılacaksa mal/hizmet kullanılmamalıdır. Ürünle birlikte Fatura da iade edilmelidir.

Temerrüt ve Hukuki Sonuçlar

ALICI, ödeme işlemlerini kredi kartı ile yaptığı durumda temerrüde düştüğü takdirde, kart sahibi banka ile arasındaki kredi kartı sözleşmesi çerçevesinde faiz ödeyeceğini ve bankaya karşı sorumlu olacağını kabul, beyan ve taahhüt eder. Bu durumda ilgili banka hukuki yollara başvurabilir; doğacak masrafları ve vekâlet ücretini ALICI’dan talep edebilir ve her koşulda ALICI’nın borcundan dolayı temerrüde düşmesi halinde, ALICI, borcun gecikmeli ifasından dolayı SATICI’nın uğradığı zarar ve ziyanını ödeyeceğini kabul eder.

Ödeme ve Teslimat Bilgileri

Banka Havalesi veya EFT (Elektronik Fon Transferi) yaparak, …………, ………, bankası hesaplarımızdan (TL) herhangi birine yapabilirsiniz.

Sitemiz üzerinden kredi kartlarınız ile, Her türlü kredi kartınıza online tek ödeme ya da online taksit imkânlarından yararlanabilirsiniz. Online ödemelerinizde siparişiniz sonunda kredi kartınızdan tutar çekim işlemi gerçekleşecektir

📘 İlgili Mevzuatlar

  • 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun
  • Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği (RG: 27.11.2014/29188)
  • Garanti Belgesi Yönetmeliği (RG: 13.06.2014/29029)